September 25, 2011

nak sangat-sangat ni..

bismillahirrahmanirrahim..

ana nak share satu gmbr dgn antum semua..ana tertarik sangat ngan gmbr ni..klako pn de gak..huhu..


mcm desperate pn de kn doa ni..tp ana xckap ianya slah..masing2 bleh berdoa.ALLAH itu Maha Mendengar..doa itu senjata orang mukmin..tp doa ni mcm meletakkan cinta pd manusia itu melebihi cinta pd ALLAH plak kn..nauzubillah..berpada2 la..insyaALLAH,klu btul nk..doa la bersungguh2..klu ALLAH x jodohkan dgn org itu,mngkin ALLAH akn jodohkn dgn org len yg memiliki sifat mcm org tu..sape tau,mngkin yg lg baik..Amiin..ALLAH xkan mensia2kan hambaNYA yang berusaha dan bertawakal pdNYA..yg penting,jgn lupa ALLAH..

wallahuallam..

:::Bidadari Dunia Mencari Cinta SejatiNYA:::

2 comments:

Lady Jaja said...

ha'a la... dasat tul doa dia... nak sangat-sangat tuh... hehe...

nurul nafishah said...

haha..tau xpe..ala,aku pn prnh gak doa lbih kurg mcmni gak..tp xde la smpai soh ptuskn..hehe..kejam sgt tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...