February 16, 2012

A note to say.....

bismillahirrahmanirrahim..


sejak semalam hinggalah ke harini, ana tgk facebook home ana penuh dgn status ucapan kesyukuran di atas result yg diperolehi..sahabat2 sperjuangan juga berjaya dengan successnya..alhmdulillah..tahniah..ana tumpang gembira..ini hasil usaha kita study sama2..syukur ke hadratNYA..



A : 4.00 = alhamdulillah, syukur, dahsyat ahh

A- : 3.75 = hebatnyerrr, aduihh, sikit ag nk dapat A

B+ : 3.50 = not bad,..

B : 3.00 = boley laaa.., xper2, 3.00 ag nie..

B- : 2.75 = alaaaaa, sayangnyerrr
... ... C+ : 2.50 = kna usaha lebih nie..
C : 2.00 = lagi-lagi kena usaha
C- : 1.75 = tang mana slack nie..?? aduhai..
D+ : 1.50 = blurrrrr.. xbleh main2 dah pas nie..fokus2
D : 1.00 = alamak, kena repeat paper.. jadikan sbg pengajaran
D- : 0.75 = jgn putus asa, cuba lagi..
F : 0.00 = study ker idok nie??..maybe ada poblem yg melanda tyme exam, sakit perut, demam panas..





seperti senarai result yg ana catatkn di atas..pasti de yg memperolehinya..tp satu je ana nk pesan..walau apa pun keputusan yg diperolehi, hadapi dgn positif..jika cemerlang,truskn kecemerlangan anda..jika tidak memuaskn,tingkatkn lg usaha dan berdoa pd ALLAH..pndanglah ke hadapan..perjalanan anda msih jauh..jatuh bangun ketika ini adalah perkara biasa..
ketahuilah............,

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” QS 13:11





suka ana untuk memetik kata2 sorg sahabat.. 
"success is a journey, not a destination".. 
kejayaan itu satu perjalanan,bukan satu destinasi..
 "kejayaan milik sesiapa yang berusaha"..



di sini,ana nk ambil kesempatan untuk mengucapkn ribuan terima kasih kepada sahabat2 serumah..walaupn ramai,tp ana tetap nak sebut nama dorg..nama manja.. credit to: bella, kiki, piah, hani, kak lia, kak zu, rean, yati, piqah, kak fiza, nurul, n jiha..without ur courages, mybe i'm still can't get what i got now..mybe diriku tidak mampu memperoleh keputusan secemerlang begini..tima kaseh bcoz sudi mmbntu insan yg lemah mcm driku ni..thanks a lot..hanya ALLAH yang mmpu mmblas jasa kalian..tgk la slip keputusan peperiksaan kalian,dan inilah hasil usaha kita bersama..alhmdulillah..^_^..dan kepada mereka2 yg zahir atau tidak zahir,yg hadir scr langsung atau tidak lngsung dlm mmberikan moral support,mmbri kaunselor jiwa, memberi perhatian dan kasih sayang sehingga diri ini mempunyai kekuatan,juga ana ucapkan trima kasih..



“Ya Allah, aku menyerahkan diri kpd-Mu dan aku menyerahkan urusanku kpd-Mu dan aku menyerahkan kekuatanku kpd-Mu kerana takut dan cinta pada-Mu. Tidak ada tempat berlindung , tidak ada tempat untuk lari daripada-Mu melainkan kpd-Mu. Aku percaya kpd kitab y Engkau turunkan kpd Nabi y Engkau utuskan.” 
(hadis riwayat Bukhari)




wallahuallam..
:::Bidadari Dunia Mencari Cinta SejatiNYA:::

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...